Kategoriler

Takip Et.!

Kadim Dostum

Fox Tv ekranlarında 1 eylülde başlayacak olanBoyut Film - Mahsun Kırmızıgül yapımlı Kadim Dostum dizisi sayılı günler kala izleyicilerinin karşısına çıkıyor.Dizimizin Hamdi Alkan, İlker Aksum gibi büyük isimlerin yeraldığı dizimiz şimdiden tüm sosyal medya ve sosyal paylaşım sitelerinde adını duyurmuş durumdadır.

Kadim Dostum Dizisi Konusu
Mardinin o güzel sıcak havasının insanlarına yansıdığı sıcak bir iki ailenin komedi dizisidir.Mükemmel binaları ile masalsı bir görüntü katan efsane tel karicisi Sami Usta'nın çırakları Recep Dostum ile Bayram Kadim'in çocukluklarından beri devam eden kıyasıya çekişmelerinin kendi aralarından büyüyerek ailelerine de yansıttıkları çekişmelerin yeraldığı Kadim Dostum izle ekibinin çok eğlendireceği bir komedi dizisi ortaya çıkıyor.Bu iki ailenin birbirlerine oynadıkları kurnazlıkların ekranlara yansıdığı çok eğlenceli aile dizisi olarak karşımıza geliyor.Aslında Kadim Dostum Dizisi ile anlatılmak istenen saf iki anadolu insanının birbirleri ile olan sevgilerinin çekişmeye dönmüş halidir.

Kadim Dostum Dizisi Oyuncuları Kimler?
İlker Aksum,Sinan Bengier,Zeyno Üstünışık,Aydan Burhan,Metin Yıldız,Murat Eken,Damla Aslanalp,Ünal Silver,Eren Hacısalihoğlu,Arif Erkin Güzelbeyoğlu,Erol Aksoy,Nilgün Karababa,Tarık Papuççuoğlu,Suna Selen,Dilek Çelebi,Elif Sümbül Sert,Dilara Aksüyek,İpek Ayaz,Doğukan Polat

0 yorum :

Yorum Gönder