Kategoriler

Takip Et.!

Benim Adım Gültepe

Kanal D ekranlarında eylül ayına bomba gibi düşeccek olan Benim Adım Gültepe dizimizin yeni fragmanları gün geçtikçe artmaktadır.İlk bölümü ile oldukça ilgi görev dizimiz ziyaretçi yorumları ilede adından sıkça söz ettirmektedir.Sosyal medya ve paylaşım sitelerinden büyük hayran kitlesine sahip olan Benim Adım Gültepe izle dizimiz eylül ayınnda en çok izlenen diziler arasında yer almayı şimdiden planlamış durumdadır.Mükemmel kaliteli geniş oyuncu kadrosu ile bir diziye imza atan dizimizi ayrıca kutlamadan edemeyeceğiz.


Dizimizin özellikle nerede çekildiği sorular üzerine kısa bilgi vermek gerekirde "Benim Adım Gültepe Dizisi" güzel İzmir ilimizin Gültepe ilçesinde çekimlere başlayıp olup ilerleyen günlerde İstanbul ilimize geçeceğinin bilgilerine ulaşmış bulunmaktayız.Başrollerinde Ayça Bingöl, Mete Horozoğlu’nun yer aldığı dizimiz özellikle ilgi çekeceğine eminiz..

0 yorum :

Yorum Gönder